onsdag den 24. september 2014

Kontakt

Jeg er nød til at gøre opmærksom på min adresse i forhold til hvornår jeg skifter familie og i forhold til fragtstiden, det er nemlig sådan at hvis I sender et brev eller en pakke med postdanmark, vil det tage 1-2 måneder, der findes selvfølelig flere forskellige fragt former, men postdanmark er selvfølelig det billigeste. Min nuværende værtsfamilie og kommende værtsfamilie snakker selvfølgelig sammen og det er muligt at få det der bliver send med posten ligegyldigt hvilken familie det er kommet til. Men prøv så vidt muligt at tænke over fragttiden i forhold til hvilken adresse i sender til.
Jeg vil bo på denne adresse indtil den 1 december:
Line Olesen
Privada Alaska 810 #colonia Villas de Arbide
37360 Guanajuato
Mexico

Fra december til en gang i marts vil jeg bo på denne adresse:
Line Olesen Punto Verde, arroyo 604
37360 Guanajuato
Mexico

Ingen kommentarer:

Send en kommentar