tirsdag den 16. september 2014

En lille opdatering


Her på billedet ser I nogle af min tætteste mexicanske venner, som jeg bruger meget af min tid med, men det er også dem der hjælper mig når tårne får frit løb eller når jeg bare har 100 spørgsmål, og ikke mindst når der er fest !



Som det tydeligt kan ses på billedet så more jeg mig, og historien bag billedet er også meget sjov. Det er dagen efter at jeg har været til fest, og som der er blevet en daglig tradition, så tilbringer jeg mine morgner inde i soveværelse hos mine værtsforældre, sammen med Mariana, denne morgen snakker vi om hvordan festen havde forløbet. Og som efterhånden er meget naturligt, så er det primært drengene jeg får opmærksomhed fra, på grund af mit lange "blonde" hår, så min værtsfar går i gemmerne og finder denne paryk frem, og som I kan se så more vi os mægtigt over det yderst kønne resultat.



Vores alle sammens lille prinsesse, Rena, bade Mariana og jeg her. Rena vores hund, er opkalde efter filmen lady og vagabonden, da filmen på spansk hedder "la Dama y el vagabundo" og navnet på hun hunden er Rena i filmen, det er lidt sjovt fordi det er min egen hund hedder Lady og er opkaldt efter den samme film.


Her er hele familien og Alonso, mine ældste værtssøsters kæreste, ude og spise, som er noget vi gør hver søndag, hvor vi typiske er en tur i biografen.



Biografen er besøgt som aldrig før!! Jeg har allerede været mere i biografen end jeg normalt er på et helt år, jeg er mindst i biografen en gange i ugen. Det kunne umildbart lyde som en dyr fornøjelse, men vi giver blot det der vil svare til 20-25 kroner, det er det vi bare bruger på snoller når vi går i biografen hjemme i Danmark.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar